Returer & reklamationer

Hos Mockberg har du altid 60 dages fortrydelsesret fra den dag, din pakke blev leveret til afhentningsstedet eller hjemme hos dug. Returforsendelser koster 39 SEK inden for Sverige, 14 euro inden for Europa og 16 euro uden for Europa. Nedenfor finder du spørgsmål og svar om returnering, ombytning og reklamation. Alt dette og andre oplysninger kan også findes i vores support. For at starte din returforespørgsel bedes du sende en e-mail til os på contact@mockberg.com

Indhold, der kan skjules

HVAD KOSTER DET AT RETURNERE ET PRODUKT?

Returforsendelser koster 39 SEK inden for Sverige, 14 euro inden for Europa og 16 euro uden for Europa.

HVAD ER KRAVENE FOR AT RETURNERE?

Produktet skal være ubrugt og se ud, som det gjorde, da du modtog det. Alle stregkodelabels skal fortsat sidde på produkterne og poserne, da vores lager scanner alt ved hjælp af håndholdte computere og derfor ikke kan acceptere produkter, der mangler en stregkode.

Alt beskyttende plastik skal være intakt, og produktet skal returneres i sin æske. Alle smykker skal returneres i deres originale emballage (i lynlåspose med stregkode, silkepose og æske).

Bemærk venligst, at vi ikke tilbyder returret på graverede eller tilpassede produkter, herunder alle varer fra vores Signature Collection. Disse produkter er håndlavede efter dine specifikationer, herunder valg af diamantstørrelser, hvilket gør hver enkelt vare unik og personlig for dig. Derfor er alle køb af disse tilpassede produkter endelige.

HVORNÅR FÅR JEG MINE PENGE TILBAGE?

Det kan tage op til 14 dage at få pengene tilbage, afhængigt af din bank.

HVAD SKER DER, EFTER JEG HAR SENDT RETUR?

Hvis der er tegn på, at produktet har været brugt, accepterer vi ikke retursagen. Når vi har modtaget din returforsendelse, behandler vi din retursag inden for 14 dage.

Så snart retursagen er godkendt, og tilbagebetalingen er foretaget, vil du modtage en e-mail fra os, der bekræfter, at din retursag er blevet accepteret. Hvis retursagen ikke accepteres, sender vi den tilbage til dig.

Det er op til dig som kunde at sikre, at varen er fejlfri, korrekt og verificeret for at blive returneret.

HVAD SKER DER, HVIS JEG IKKE AFHENTER MIN PAKKE?

For pakker, der ikke afhentes på afhentningsstedet til tiden, forbeholder Mockberg sig ret til at opkræve et håndteringsgebyr på 150 SEK til dækning af returforsendelse og administrative omkostninger.

.

HVORDAN REKLAMERER JEG OVER ET PRODUKT?

Hvis din vare har en defekt, der falder inden for rammerne af garantien, kan du oprette en reklamation her!

Fandt du det, du ledte efter?

På vores FAQ-side kan du finde svar på de fleste spørgsmål. Der finder du information om alt fra returnering, købsbetingelser, produktinformation og levering.

For yderligere spørgsmål, tøv ikke med at kontakte os på contact@mockberg.com.

Hvis du vil klage, bedes du dele relevante oplysninger og årsagen til din reklamation. Hvis din vare har en defekt, der falder inden for rammerne af garantien, kan du oprette en reklamation her!

Garanti

Hos Mockberg ønsker vi, at vores kunder får den bedst mulige oplevelse, når de køber vores smykker og ure. Derfor giver vi livstidsgaranti på farven på vores vandafvisende smykker og yder også 1 års international garanti mod produktions- og materialefejl.

Læs mere